torsdag 18 januari 2018

Min flock

Ligger mellan mina två sovande barn i våran säng. Tänk att man kan bli så lugn och harmonisk när de sover. Och hur mycket bättre vi alla tycks sova när vi ligger jämte varandra. Jag vet att vissa stressar med att få in barnen i egna rum så fort som möjligt. Det är inget för mig. Tycker att det är jättemysigt att sova jämte barnen (förutsatt att de inte har en stökig natt) och när jag inte sover i samma rum som dem är jag liksom på helspänn inför alla ljud. Det är väl nåt urtida det där. Modersinstinkten som säger åt oss att vakta våra barn. Att hålla ihop flocken.

Så här ligger jag - och håller ihop min lilla flock.

Och tittar på läskiga youtube videor på olika brutala hudvårdsingrepp där folk ser ut som köttfärs i ansiktet efteråt. Scary, men kan ändå inte sluta titta!
Kommer antagligen drömma inatt att mitt ansikte faller av till följd av ett misslyckat ingrepp.

Sweet dreams till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar