tisdag 16 januari 2018

Masktest och smoothie

Idag provade jag en ny mask. Från märket Peter Thomas Roth och den heter Irish Moor Mud Purifying Black Mask (vet inte varför hudvårdsprodukter alltid har så långa namn). Det är en rengörande mask som löser upp orenheter och ger fukt. Den ska minska porer, fina linjer och rynkor och huden ska se ren och återfuktad ut. Och vad tyckte jag? Jag gillade den jättemycket! Efteråt kändes huden superfräsch och den såg verkligen slätare ut. Det jag gillade mest var att min rodnad dämpades och att jag kände mig riktigt ren. Så tummen upp för denna svarta mask!

Hmm... kanske borde jag starta en blogg som är helt inriktad på hudvård och skönhet... Vi får se!

Försöker även att boosta mitt inre och där är ju smoothies oslagbart. Bara att slänga i allt möjligt nyttigt och mixa!

Idag - banan, mango, lite spenat, lite jordnötssmör, sojamjölk, hampaprotein, yoghurt och frysta bär. Gödda! (Obs, på bilden ser det ut som att jag drack en tvådelad smoothie, men jag använde bara samma glas som för barnens smoothie. Därav färgmixen.

Goooonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar