söndag 29 mars 2015

Intressepilar

En vecka sedan jag var här. Har inte varit på topp denna veckan. Har slitit med mig själv hela hösten pga graviditetsdepression som spillde över och fortsatte efter förlossningen. Sakta blev det bättre, men vissa dagar går det tillbaka lite. Så är det. Bara att hoppa upp på den mentala hästen igen.

Idag är det lugna gatan här hemma. Anna-Vera sover och Jonas är nere i sin verkstad och röjer. Själv tänkte jag gå igenom mina målarsaker nere i källaren. Tror att det skulle vara gott för mig att måla lite...

Senare idag skall jag ta och laga lite käk till oss. Börjar försöka att laga sådant som A-V också kan äta nu. Rätt kul faktiskt när man väl är igång. Idag blir det spättafiléer med champinjonkräm och räkor.

Sådär. Nu när era ögon är fullproppade med intressepilar, kan ni återgå till det ni gjorde innan ni klickade in här.

Tack & hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar