tisdag 20 januari 2015

Tisdagslåten!

Personligen är måndagen för mig den värsta dagen i veckan. Man har hela långa arbetsveckan framför sig och den härliga helgen färskt i minne. Men jag vet att för många är tisdagen den dag som framkallar mest depp och minst pepp. Därför tänkte jag börja lägga upp en låt varje tisdag för att skapa lite go känsla!

Idag är Anna-Vera hos mormor och morfar medan jag är hemma och moppar, dammsuger, röjer, piskar mattor och tvättar. Och när man städar passar vissa låtar extra bra att ha i öronen. Exempelvis Shake It Off med Taylor Swift. Detta är en låt som jag egentligen inte har varit så förtjust i, men när jag såg videon gjorde jag en kovändning. Jag blir helt enkelt superglad när jag ser den och får massa positiv energi! Speciellt när de står och dansar i slutet. Där ser man vad en bra musikvideo kan göra för en låt :)

Ha en fortsatt medioker tisdag och heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar