tisdag 4 november 2014

Konturer på veckan

Hej hej i höstmörkret!
Borde sova, men skriver i stället ett inlägg här. Har haft det relativt trevligt sen sist.o Middagen hos Jonas pappa var mysig. Och på söndagen var det födelsedagskalas för min kompis Lisa hemma hos hennes mamma. Det var härligt att träffas igen. Var alldeles för länge sedan vi sågs. Men imorgon drar jag till Götet med Anna-Vera för att hälsa på Lisa!

I tisdags hängde jag hos mammaledig kompis och fikade och lunchade. Sedan blev det fika igen med annan kompis. Alldeles hög på koffein åkte jag sedan hem och repade in fyra låtar. Dessa fyra låtar var skrivna av en kille i Kinna. Och igår var jag i hans studio och lade sång på låtarna. Snälla mamma följde med och passade Anna-Vera. Sååå snällt! Var så härligt att sjunga. Älskar att vara i en studio och att spela in. Skön känsla att åka hem och känna att man åstadkommit något konkret.

Så - denna veckan har bubblan varit lite mindre tajt. Världen har vidgats en aning och det är ju nice. Jag är otroligt hemmakär och har inga problem med att vara själv. Men att komma utanför dörrarna och göra nåt konkret ett par gånger i veckan gör gott. Det ger veckan lite mer konturer :)


Natt, natt. Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar