tisdag 9 september 2014

Nystart

Ja, jag tyckte att "nystart" var en passande rubrik på detta inlägg som är mitt första på mycket länge.
Dels är det en liten nystart av bloggen som får ett lite nytt fokus.

Dels kan man säga att det har skett en nystart i hela mitt liv. För ca 2 månader sedan förändrades allt totalt. Då kom nämligen min dotter till världen. Den 13/7 kl 15:16 föddes Anna-Vera och jag var helt plötsligt mamma. Hon hade bråttom ut och kom 8 dagar för tidigt genom en galet snabb förlossning. Hon växer så det knakar och vi försöker vänja oss vid vår nya familjemedlem.

Nystart har det även vart då jag och Jonas har köpt hus. Ett par månader innan Anna-Vera kom till jorden flyttade vi från en liten lägenhet i stan till ett hus på landet. Stort köp. Mycket ansvar. Mycket yta och mycket frihet.

Där har ni dagsläget. Stora förändringar. Stora beslut. Stort ansvar.

Men jag antar att det är så det är att vara vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar