måndag 29 september 2014

Inredningsfynd och mjölktest


Igår var det rea på Karlsson i Veddige. Gjorde några fynd på inredningsavdelningen. De mörkturkos kuddarna kostade bara 30 kr/st! Sedan hittade jag filt som matchade både soffa och kuddar (till höger på soffan). Lite ljus blev det också - både doftljus, blockljus och ljus i glas. Men bästa köpet var mattan. Den passar perfekt! Nu känns vardagsrummet riktigt fint och enhetligt och pappas tavlor skapar en perfekt inramning.
(Enda störningsmomentet är högen av babygrejer till höger om soffan. Men så får det vara så länge vi har bebis)

Idag gjorde jag det. Jag åt laxbagel och brownie på Espresson House, vilket betyder att jag fått i mig mjölkprodukter. Nu återstår att se om det blir kaos i bebis mage. Än så länge verkar det inte ha blivit värre (tjoho!). Hon verkar ha lite ont men så har det vart i ett par tre dagar nu, så det kan inte ha att göra med dagens intag.

Nu tar vi och sover lite. Ses i amningsdimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar