lördag 23 november 2013

Nästan klar

Så där ja! Nu skall bara alla konturer fyllas i med svart. Sedan är han redo att lämnas till pappa för att bli uppspänd på ram! Men gudars vad jag har krypt, krälat, hukat och böjt mig över denna målning idag. Ryggen skriker förargat på mig. Förlåt rygg. Nästa gång jag målar får det bli en tavla i en storlek som ryms på ett staffli.

Ikväll blev det gott käk hos Li och Mattias ute i Tvååker. Asagött. Asatrevligt. Nu är jag asatrött och tänker gå och lägga mig.

Imorgon ska vi på en visning på ett hus. Ingen aning hur det ser ut, vad det kostar och knappt var det ligger. Men det ska väl bli spännande I guess... Börjar bli helt avtrubbad av alla miljoner husvisningar vi vart på! Men någon gång är det väl våran tur.

Sov gött alla pensionärer, barn, föräldrar, festprissar och annat löst folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar