tisdag 2 april 2013

Inception och Mindfuck

Herreguuud, va bra Inception är!!! Och slutet ger mig alltid rysningar... Slutet ja... Man blir ju helt galen av det! Mest för att det är helt briljant. Men också för att man inte vet vad man ska tro.

Sen är ju filmen snygg, spännande och väcker många tankar.

Now that's what I call a good movie!


Tror jag har lite feber. Gick och lade mig kl 20 för jag var så trött. Tyvärr har jag fastnat i en dokumentär om rymden. Eftersom jag är sjukt fachinerad av rymden, är det omöjligt att sluta titta. Visste ni att det finns runt 100 miljarder galaxer i universum. Om de hade vart stora som ärtor, hade de fyllt en fotbollsarena till bredden!!! Och så innehåller ju varje galax miljardtals stjärnor Det går liksom inte att greppa. Finns bara ett passande ord:

M•I•N•D•F•U•C•K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar