lördag 5 januari 2013

Whiskey, rökt lax och massage



Vilken skön fredagskväll! Har käkat fantastiskt god mat. Jonas har för första gången provat sin rök och rökt lax. SÅ. SJUKT.GOTT. Till det lite salsa och annat gott. Jag åkte till Systemet och köpte vin och jag bad faktiskt om tips från personalen. Gillar att göra det ibland. Det blev två olika viner som verkade trevliga. Till kvällens middag blev det "Navajas" - riktigt gott vin.

Men förutom det köpte jag min första whiskey. Det blev en  Laphroaig Quarter Cask vilket är en riktigt rökig en. Jag blev så full i skratt för när jag var på systemet och en i personalen kom fram och undrade om jag behövde hjälp. Jag hade mitt hår i en tvättäkta Britney Spears-tofs högst upp på huvudet och såg nog i allmänhet inte ut som en person som skall köpa tokrökig whiskey. Han såg allt lite förvånad ut när jag sa att jag trodde att jag hittat rätt sort men att jag valde mellan den och Ardbeg, haha!

Hur som helst så fick jag efter maten en 1,5 timmes massage av Jonas, samtidigt som vi tävlade mot deltagarna i På Spåret.

Helgrym kväll helt enkelt :)

Och nu insåg jag just att det är natt, så... GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar