fredag 11 januari 2013

Jobb och sushi

Idag var det inte mörkt när jag gick från jobbet. Ovant. Dels för att det nyss vart den mörkaste tiden på året, dels för att jag jobbat över alla andra dagar denna vecka. Efter jobbet drog jag och Jonas till världens bästa sushi - Minami! Fyyyyyyyyyyyyyyyy fan - vad god mat de gör!! Idag hade de fullt upp så vi fick vänta ett tag på vår mat. Men eftersom vi börjar bli lite stammisar där, fick vi lite gott att smaka på medan vi väntade. En GRYM algsallad och skitgod friterad kyckling med en coleslaw-aktig sallad. Nästa gång jag äter där kan det nog bli någon varmrätt.... Ett par öl senare bar det av hemåt för att titta på På spåret och smutta lite på min whisky.

Nu står Jonas på vår lilla uteplats och målar mitt datorskrivbord vitt. Själv måste jag gå och lägga mig. Jobbar extra imorgon med, ända till kl 13.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar