söndag 13 januari 2013

Ägg och duktighet

Härlig söndag! Går hemma och pysslar. Började dagen med ägg från Jonas fars hönor. Så mysigt. Och såg senaste avsnittet av Stjärnorna på Slottet. Mysigt. Nu är tvätt- och dikmaskin igång, katten är utfordrad och det är dags att ta sig an det allmänna stöket i lägenheten. Sen ska jag försöka ta mig an att få tömt den där jäkla klädstången i sovrummet. Ja, jag skulle ju ha gjort det här om veckan, men så blev det inte. Mest för att.... ja för att jag är lite slow helt enkelt!

Så. Stäng nu ihop anteckningsblocket och fortsätt med era liv. För guds skull människor!! Ni kan inte leva genom mig! Hur fantastiskt spännande det må vara att läsa om mitt oerhört spännande och fascinerande liv.

Så. Det var skönt att få det sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar