onsdag 7 december 2011

To old to shop?


Ok dagens i-landsproblem: guuud vad jobbigt det är att julshoppa!!!

Jag börjar nog bli gammal. Förr kunde jag utan problem gå runt i timmar med tunga kassar. Nu blir jag trött och less ganska snabbt. Gillar att gå i affärer, men inte på detta hysteriska sätt. Hur som helst så är alla julklappar typ klara! Göööött.

Nu tittar jag på "Leilas söta jul" och inbillar mig att jag ska stå vid spisen och göra samma sak. Något jag vet inte kommer att hända. Sedan skall jag röja vidare. I helgen skall det gå lass till tippen och då har jag förhoppningsvis rensat ut allt som skall slängas. Hela vårt förråd är typ en skräphög.

Förresten passerade jag Gustav Adolfs torg idag och där riggades det för fullt inför musikhjälpen. Lite mysigt. Och givetvis en väldigt bra grej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar