lördag 22 oktober 2011

P4 och Fame Factory

Eftersom det har blivit mycket radiosnack här på bloggen i samband med P3 besöket, så gick jag in och lyssnade på när jag var med i Smakstart på P4 Halland. Det var i november 2009 och jag var jättenervös för att jag skulle spela egna låtar. Något jag inte hade gjort på länge.

Mellan låtarna var det lite snack och vi pratade bland annat om mitt avhopp från Fame Factory. Tycker faktiskt att jag på ett bra sätt fick fram hur det kändes och varför jag slutade. Jag vet inte hur många gånger jag besvarade frågan "Men VARFÖR hoppade du av" när jag sa tack och goodbye till FF. Och jag tyckte att jag var tydlig varje gång, men det verkade ändå inte som att någon förstod. Så kanske var jag inte så tydlig, trots allt :)

Hur som helst - nedan kan ni höra mig prata dels om FF och dels om mitt första gig!

Lyssna: "Jag tappade lusten helt" Lyssna: "Jag hade väl aldrig tänkt tanken på att sjunga"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar