lördag 18 juni 2011

Förfest för Arvikafestivalen och levande begravd

Hej kära blogg! Och hej kära läsare! Idag bar det hastigt och lustigt av ner till Veddige. Syrran här med familj, så man får passa på :) Regnet öser ner och jag har krupit upp framför datorn iklädd mammas mysbyxor och en kopp kaffe. Ja, jag är alltså inte IKLÄDD en kopp kaffe, utan jag håller den i handen, haha! Igår såg jag och Jonas filmen "Buried". Riktigt jobbig och ångestfylld. Helt klart en av mina värsta mardrömmar att bli levande begravd. Men det var en bra och annorlunda film som enbart utspelar sig i den kista som mannen är begravd i. Och ändå lyckas den vara spännande hela vägen. Bra jobbat!

Förresten, den 8 juli är det Pustervik dansar och ler. Det är inför Arvikafestivalen och min kära vän Lisa Pedersen kommer att uppträda. Det blir grymt, så pallra er dit! Mer om kvällen och om Lisa hittar ni HÄR! 

Och Lisa - ja hon låter så här (tillsammans med gruppen 047):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar