torsdag 14 april 2011

Hello 30


Hej! Så här ser jag ut som trettioåring! Ser ni skillnaden? Ser ni den nyfunna visheten? De nya rynkorna? Den vuxna auran?

Det har varit en bra och ganska lugn födelsedag. På jobbet tog vi en födelsedagsfika och dom sjöng för mig! Gulligt av dem :) Efter jobbet åt jag och Jonas världens godaste sushi samt tog en fika. Eller ja, vi TOG ju inte bokstavligen en fika från någon. Vi betalade för oss. Min syster och hennes Istvan ringde och skrålade fram alla tre verserna i "ja må hon leva". En halvmarockan och en ungrare. Ja ni kan ju själva räkna ut hur det lät.

Och så har jag fått sjukt många fler facebook-grattis än jag förtjänar. Är urkass på att gratulera andra. Så jag är mycket glad, förvånad och tacksam för alla gratulationer. Tack till facebookvännerna!

Nä hörrni! Nu skall jag ta min första dusch som 30-åring. Bäst att vara försiktig så att jag inte halkar och bryter lårbenshalsen. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar