torsdag 10 mars 2011

Regn och avokado




Vill skriva nåt peppigt. Men det är svårt. Imorse var tröttheten mig nästan övermäktig. Det är grått och regnigt. Katten hade lagt en rekordlång bajskorv i sin låda.
(Fast det kanske är mer imponerande än negativt) Och så är jag hungrig. Åh, så peppigt det blev!

Jaja, det är väl bättre att va lite trött än att ha svårt att sova. Och jag har med mig avokado och banan för att stilla min hunger. Och man får väl vara glad att kattens avloppssystem fungerar. Och när solen inte skiner slipper jag sitta och kisa vid datorn!

There's always a silverlining!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha ja så pepp jag blev... ;) verkligen,, haha. Speciellt när jag hörde om katten!! ;) Ja nu får banne mig solen dyka upp snart!! Kramen!

    SvaraRadera