torsdag 3 februari 2011

Lite bloggning. Lite mysig musik.



Nu sa Jonas till mig "du måste blogga!" och som den lydiga fästmö jag är sa jag "ok". Så här sitter jag nu med datorn och BLOGGAR. Det är bara så tråkigt när jag inte kan erbjuda några roliga bilder (eller roliga inlägg heller för den delen). Min dator är fylld till bredden och jag måste tömma den för att kunna lägga in nya bilder. DAMN YOU DATOR MED BARA 60 G MINNE!

Så, vad gör man när man inte har något eget att komma med? Jo - man åker snålskjuts på Youtube! Jag tycker att detta framförandet av Droplets är så härligt opretentiöst och mysigt. Och så sjunger dom ju fantastiskt fint ihop. Jag och Lisa har flera gånger pratat om att sno denna idén och kanske spela in när vi sitter i Apelviken en sommarkväll och spelar... Hade nog blivit fint.

I övrigt har mina fyra första dagar på Velour varit mycket bra. Jättetrevliga kollegor, ett mysigt kontor och så blir jag expert på leverantörsordrar!

Så. Bloggning - check. Jag säger varsågod och adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar