tisdag 8 februari 2011

Godafton


Tjärnö i Strömstad - en sommaridyll

Ojdå, vad snabbt dagen flyger förbi. Ikväll tog jag en kaffe med Fanny och som vanligt babblade vi konstant i ett par timmar tills jag insåg att jag måste hem om jag inte ska vara död imorgon. Jag är fruktansvärt morgontrött och måste försöka sova mer...

Vet inte varför jag lade upp en bild från Tjärnö. Tycker att den är fin och jag känner mig för tillfället lugn i själen, ungefär som vattnet på bilden.

MEN, jag måste ju kommentera filmen! Jag var ju alltså igår och tittade på de första 20 minuterna av filmen som James klippt ihop. Ursäkta mitt språk, men FYYYY FAAN, vad bra det blir! Alltså, det är fantastiskt fint foto, skitduktiga skådisar, bra musik och inte minst ett bra manus. Och jag måste erkänna att det pirrade till när "If I was a bird" spelades... Efteråt gick vi några stycken till Manana och avslutade en bra dag med lite tapas. Det var gött.

Nu sa jå sööva. Tills nästa gång - ha de'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar