lördag 15 januari 2011

Inspelning





Tog ändå med mig micken till Strömstad. Igår fortsatte jag lägga lite sång! Det känns lite dumt att jag tjatat om att jag skall lägga upp låten, för nu är det som att jag hypat upp den som något alldeles extra. Det är en vanlig, lugn ackustisk låt med bara gitarr och sång. Jag antar att den enda ursäkten jag har varför det tar tid är för att jag fortfarande inte är tillräckligt snabb på att producera... och att jag använder ett mycket begränsat program...

Hur som helst så tog Jonas några bilder på mig igår när jag höll på. Man skulle kunna tro att jag eftersträvar huligan-looken på sista bilden, men så är inte fallet. Eftersom jag saknar puffskydd till micken, så använder jag en spetsbh istället. Insåg när jag tittade på bilden hur sjukt det ser ut, haha! Anyway, så är det typ klart, jag skall bara fixa några mindre inställningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar